پودر فلفل سیاه، یکی از انواع ادویه جات است که از دانه های خشک و پخته فلفل سیاه تهیه می شود. این پودر در آشپزی برای افزودن طعم و عطر به غذاها به کار می رود و همچنین می تواند به عنوان یک عنصر زینتی در ظاهر غذاها نیز استفاده شود. فلفل سیاه دارای طعم تند و تلخی است و معمولاً در غذاهای گوشتی، مرغ و ماهی، سوپ ها، سس ها و خورشت ها به کار می رود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت پودر فلفل سیاه کیلویی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر فلفل سیاه، یکی از انواع ادویه جات است که از دانه های خشک و پخته فلفل سیاه تهیه می شود. این پودر در آشپزی برای افزودن طعم و عطر به غذاها به کار می رود و همچنین می تواند به عنوان یک عنصر زینتی در ظاهر غذاها نیز استفاده شود.  فلفل سیاه دارای طعم تند و تلخی است و معمولاً در غذاهای گوشتی، مرغ و ماهی، سوپ ها، سس ها و خورشت ها به کار می رود.

قیمت پودر فلفل سیاه کیلویی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



همچنين، اين پودر در بسياري از غذاهاي آسيايي نيز به عنوان يكي از اصلي ترين ادويه جات استفاده مي شود.

از ديگر كاربردهاي پودر فلفل سياه مي توان به استفاده آن در صنايع مختلف نظير توليد روغن هاي عطري، كارخانه هاي غذايي، تهيه محصولات شراب و غيره اشاره كرد.

قيمت پودر فلفل سياه كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت فلفل سياه ديجي كالا-قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه-قيمت فلفل سياه گلها-قيمت پودر فلفل سياه فله خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت پودر فلفل سياه كيلويي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت پودر فلفل سياه كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت پودر فلفل سياه كيلويي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت فلفل سياه ديجي كالا-قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه-قيمت فلفل سياه گلها-قيمت پودر فلفل سياه فله با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت پودر فلفل سياه كيلويي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت پودر فلفل سياه كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت پودر فلفل سياه كيلويي و قيمت فلفل سياه ديجي كالا-قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه-قيمت فلفل سياه گلها-قيمت پودر فلفل سياه فله كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت پودر فلفل سياه كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

يكي از انواع ادويه پرمصرف كه به جرأت مي توان گفت در اكثر غذاها و سالادها استفاده مي شود، فلفل سياه است كه اكثراً هم به صورت پودر مورد استفاده قرار مي گيرد. تهيه پودر فلفل سياه هم به صورت آماده امكان پذير است و هم اينكه مي توان آن را در خانه تهيه كرد. اين ادويه خوشبو با طعم تند ملايمي كه دارد، به غذا رايحه اي دلنشين مي بخشد. از اينرو در اين نوشته با اين ادويه پرخاصيت بيشتر آشنا خواهيم شد.
با پودر فلفل سياه بيشتر آشنا شويم
پودر فلفل سياه از دانه گونه هاي فلفل سياه يا Piper nigrum تهيه مي شود و عطر فلفل طبيعي را دارد. اين پودر معمولاً به رنگ خاكستري تيره است. پودر فلفل سياه داراي خواص بيشماري از جمله خواص ضدسرطاني و ضدالتهابي است.
فلفل سياه كه از كلمه سانسكريت pippali گرفته شده است، زماني به عنوان طلاي سياه شناخته مي شد. اين ادويه به دليل توانايي طعم دادن به غذاها، يك نگهدارنده قوي مواد غذايي و افزودن گرما و تندي به غذاها، يكي از قديمي ترين و پرمصرف ترين ادويه ها است. پودر فلفل سياه علاوه بر بهبود طعم و مزه غذا، طيف وسيعي از فوايد سلامتي را براي بدن به ارمغان مي آورد.
طرز تهيه پودر فلفل سياه در خانه
اگر به دنبال طعم و عطر بهتري هستيد، به شما پيشنهاد مي كنيم كه در خانه اقدام به تهيه پودر فلفل سياه كنيد؛ به اين صورت كه دانه هاي فلفل سياه را خريداري كرده و آن ها را به وسيله يك آسياب برقي پودر كنيد و پودر حاصله را الك كنيد تا ناخالصي هاي آن جدا شود و سپس در يك شيشه در دار در جاي خشك و خنك قرار دهيد. بهتر است ميزان كمي از اين پودر تهيه كنيد تا به مدت زيادي باقي نماند و عطر خود را از دست ندهد.
خواص پودر فلفل سياه چيست؟
پودر فلفل سياه به لطف تركيبات فعال زيستي مزاياي سلامتي فراواني دارد كه پيپرين مهم ترين آن است. پيپرين يك آلكالوئيد طبيعي است كه طعم تندي به پودر فلفل سياه مي بخشد. اين ماده هم چنين جزء اصلي است كه به پودر فلفل سياه خواص مفيد براي تأمين سلامتي بدن مي بخشد.
پيپرين نوعي آنتي اكسيدان محسوب مي شود كه به كاهش خطر بيماري هاي مزمن مانند تصلب شرايين، بيماري هاي قلبي عروقي و بيماري هاي عصبي كمك مي كند.
اين تركيب بر فراهمي زيستي مواد مغذي نيز تأثير مثبت دارد، به اين معني كه وقتي پودر فلفل سياه را به وعده غذايي خود اضافه مي كنيد، ميزان جذب مواد مغذي در جريان خون را افزايش مي دهيد.
فوايد پودر فلفل سياه براي بهبود وضعيت گوارش و سلامت روده
فلفل سياه به تحريك اسيد كلريدريك در معده كمك مي كند تا بتوانيد غذاهايي را كه مي خوريد بهتر هضم و جذب كنيد. اين ماده داراي خواص مؤثري است كه به كاهش ناراحتي و تجمع گاز در روده كمك مي كند.
فوايد پودر فلفل سياه براي بهبود وضعيت سيستم ايمني بدن
يك سيستم ايمني قوي براي كمك به مقاومت در برابر بيماري ها نقش مهمي دارد و پودر فلفل سياه در بهبود اين سيستم نقش مفيدي دارد. تركيبات فعال موجود در اين ادويه در افزايش گلبول هاي سفيد نقش دارد كه بدن از آن ها براي مبارزه با باكتري ها و ويروس هاي مهاجم استفاده مي كند.
عوارض مصرف بيش از حد پودر فلفل سياه
رعايت تعادل در مصرف پودر فلفل سياه مانند تمام مواد غذايي ديگر الزامي است زيرا مصرف بيش از اندازه آن مي تواند باعث بروز برخي عوارض شود، از جمله:
مي تواند مشكلات گوارشي ايجاد كند: مطالعات نشان مي دهد كه پودر فلفل سياه همان طور كه براي دستگاه گوارش مفيد است، ولي اگر بيش از اندازه استفاده شود، ممكن است باعث آسيب به مخاط معده شود. پيپرين موجود در فلفل سياه (كه يكي از مفيدترين تركيبات آن است) مي تواند طعم تند و سوزاننده اي به جا بگذارد و مشكلاتي را براي معده ايجاد كند.
ممكن است باعث شود بدن شما بيش از حد داروهاي خاصي را جذب كند: پودر فلفل سياه باعث جذب برخي از داروها مي شود.
ممكن است با برخي از داروها تداخل داشته باشد: پيپرين موجود در پودر فلفل سياه مي تواند با داروهاي تجويز شده هم زمان تداخل داشته باشد.
ممكن است بر بارداري تأثير بگذارد: استفاده از پودر فلفل سياه در دوران بارداري توصيه نمي شود زيرا تندي آن مي تواند باعث احساس ايجاد حساسيت در نوزادان شود.
ممكن است بر باروري مردان تأثير بگذارد: پيپرين ممكن است بر باروري مردان نيز تأثير بگذارد.
ممكن است باعث قرمزي پوست شود: تحقيقات محدودي در اين زمينه وجود دارد. يك مطالعه نشان مي دهد كه كوسموپرين، يكي از مواد موجود در پودر فلفل سياه، باعث قرمزي پوست در اثر گرفتگي عروق مي شود (هنگامي كه بافت عروقي از خون و مايعات ديگر پر مي شود).
مي تواند باعث عطسه زياد شود: اين مسأله ممكن است يك عارضه جانبي جدي نباشد، اما آگاهي از آن بسيار مهم است. پيپرين موجود در پودر فلفل سياه محرك است. استنشاق بوي پودر فلفل سياه مي تواند انتهاي عصبي غشاي مخاطي بيني را تحريك كند و باعث شود كه عطسه كنيد زيرا بيني مي خواهد عامل تحريك كننده را دفع كند.
ميزان استفاده از پودر فلفل سياه چقدر مي باشد؟
پودر فلفل سياه داراي مزاياي زيادي براي سلامتي است و اگر با زردچوبه مصرف شود، به فوايد درماني زردچوبه مي افزايد.
بهتر است پودر فلفل سياه را با دوزهاي كوچك مانند يك دوم و يك چهارم قاشق چاي خوري شروع كنيد و اگر عوارض جانبي مشاهده نكرديد، دوز آن را به تدريج به 1 قاشق چاي خوري دو تا سه بار در هفته افزايش دهيد.
در يك قاشق غذاخوري (6 گرم) پودر فلفل سياه، 15.9 كالري، 4.1 گرم كربوهيدرات و 0 گرم چربي و كلسترول وجود دارد. ميزان سديم حدود 3 ميلي گرم، كربوهيدرات ها 4 گرم و فيبرهاي غذايي 2 گرم است.
سخن پاياني
پودر فلفل سياه به تنهايي يا به همراه ادويه هايي مانند زردچوبه و دارچين يك تركيب استثنايي براي طعم دادن به غذاست. اين ادويه پرطرفدار خواص فراواني هم دارد و براي گوارش و تقويت سيستم ايمني بدن مفيد است ولي نبايد در استفاده از آن افراط شود چراكه ميزان بالاي آن باعث سوزش معده مي شود و ممكن است در پوست ايجاد حساسيت كند. هم چنين بهتر است زنان باردار و شيرده از پودر فلفل سياه استفاده نكنند.
قيمت پودر فلفل سياه كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت فلفل سياه ديجي كالا-قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه-قيمت فلفل سياه گلها-قيمت پودر فلفل سياه فله مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 417 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586184

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .